Toch was die wiedergutmachingssnitzchel okay.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Duitsers zijn het meest humorloze volk.
Je hoort het overal om je heen. Zelfs van professionele comedianten. Dan zal er toch een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Toch was die wiedergutmachingssnitzchel okay.
Ik vind het trouwens wel meevallen. Ken je veel Duitsers?
Ach so.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je hoort het overal om je heen. Zelfs van professionele comedianten. Dan zal er toch een kern van waarheid in zitten.
Dat laatste is niet helemaal waar. Die Amerikaan die op Yorin een eigen late night show heeft zei dat laatst in een blad. Ook Ali G kon in Duitsland tijdens de MTV awards op weinig lachers rekenen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:23 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ach so.
Ik zit er vaak en lag me de tering.
En overal om je heen horen was toch geen argument?
PS. Je hoort het alleen vaan NLe comedianten![]()
vreselijk dom vooroordeelquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Duitsers zijn het meest humorloze volk.
Vaag?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:45 schreef Karrakas het volgende:
Duitsers en Franse hebben ook hele vage humor.
Zelfs als mensen het zelf ervaren is het nog steeds een vooroordeel? Is mijn voorkeur tot Britse humor ook een vooroordeel?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
vreselijk dom vooroordeel
Dus Nelson Mandela niet? heb je 'm gevraagd?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef Lexie het volgende:
Ja, alleen blanke atheistische mannen kunnen zelfspot wel waarderen..
Ik kan anders altijd vreselijk hard lachen als ik in Duitsland ben. Als jij met een vooroordeel daar heen gaat dan zal je die snel bevestigd zien.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zelfs als mensen het zelf ervaren is het nog steeds een vooroordeel? Is mijn voorkeur tot Britse humor ook een vooroordeel?
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:58 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Dus Nelson Mandela niet? heb je 'm gevraagd?
Bovendien zijn er maar weinig mensen die zelfspot hebben, zeker onder mannen is dat toch echt wel not done.
Heb jaren in duitsland gewoont, geweldige humor. Op straat, tv, strips, boeken, filmsquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zelfs als mensen het zelf ervaren is het nog steeds een vooroordeel? Is mijn voorkeur tot Britse humor ook een vooroordeel?
definieer boerquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef Meneer_Aart het volgende:
Boeren hebben idd geen humor, of domme humor (waar je ook weer geen boer voor hoeft te zijn), maar Achterhoeks/Twents is wel fantastisch voor droge, ironische (woord)grappen.
Ik denk dat OTTO je mening doet veranderen evenals die Vasteloavendsietzungen met Carnavalquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jaren in duitsland gewoont, geweldige humor. Op straat, tv, strips, boeken, films
Je oordeel dat duitsers geen humor hebben is een dom vooroordeel tegen duitsers.
En dat terwijl de joden de humor-met-zelfspot zo ongeveer hebben uitgevonden...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef Lexie het volgende:
Ja, alleen blanke atheistische mannen kunnen zelfspot wel waarderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |